DESPRE

Denumire societate

S.C. MIRA SOFTWARE TECHNOLOGIES S.R.L.

Istoric

Fondată în 2010, Mira Software Technologies este o companie specializată în proiectarea și dezvoltarea de soluții software complete, precum și în furnizarea sau integrarea de sisteme ori soluții de securitate și telecomunicații pentru piața locală și internațională.

De asemenea, compania este orientată către cercetare software și specializată în proiectarea și dezvoltarea de aplicații software complete pentru sisteme de securitate și siguranță fizică.

Misiunea Mira Software Technologies este de a accelera inovația și de a furniza clienților produse de ultimă generație.

Domeniu de activitate:

  • Securitate;
  • IT & C;
  • Cercetare;
  • Telecomunicații

Competențe

  • Proiectare software;
  • Dezvoltare Centre Comandă și Control bazate pe soluție proprie (un software customizabil)
  • Sisteme de supraveghere video – monitorizarea în timp real a unor arii publice, comerciale sau strategice, înregistrarea și analiza evenimentelor
  • Combinarea senzorilor și tehnologiei GIS – soluții personalizate pentru Centre de Comandă și Control;
  • Plaftorme software de integrare și management a fluxurilor de date – de exemplu: Mira Security Sphere – platforma software de integrare a tuturor senzorilor și sistemelor de securitate;
  • Dezvoltare și integrare soluții hardware și firmware;
  • Proiectare, dezvoltare și implementare soluții informatice complete;
  • Dezvoltare aplicații web.

Produse și servicii

Cu o activitate focalizată către dezvoltarea și proiectare software, compania furnizează clientilor săi următoarele tipuri de soluții și servicii:

Mira Security Sphere este o platformă software de Comandă, Control și Comunicații ce oferă funcționalități specifice pentru situații de urgență și managementul securității, destinată să:

  • colecteze, coreleze și analizeze în mod simultan informația primită de la mai mulți senzori pentru a îmbunătăți capacitatea de răspuns și eficiența operațională. Platforma corelează datele și coordonează întregul flux de răspuns, începand cu notificările de amenințare sau incident și, ulterior, prin identificarea și implementarea planului de acțiune.
  • monitorizeze evenimentele primite de la diferite sisteme, utilizând algoritmi avansați pentru Managementul Cazurilor (Case Management), planificarea și alocarea resurselor, funcționalități GIS, raportare automată, înregistrarea acțiunilor utilizatorilor etc.
  • Cititorul de documente;
  • Software de recunoaștere a plăcuțelor de înmatriculare;
  • Software pontaj;
  • Sistem senzor de vibrație cu analiză de semnal.